A magazinok is a reklámújságok sorsára jutnak?

Egyre kevesebb újságot olvasnak manapság az emberek, ezzel gondolom mindenki tisztában van. Persze az idősebbek sok esetben tartják régi szokásaikat, például megveszik minden reggel a sportújságot, esetleg a tv-műsorújságot, de ezen felül minden digitalizálódik lassan. Erre a sorsra jutottak a reklámújságok is, melyek ugyan fellelhetők még postaládákban, mégis kevesebben olvassák el.

A kedvezményekkel kapcsolatos heti lapokat felváltották a honlapok, ilyen például az akcioleso.hu, ahol szinte az összes létező akciós újság megtalálható. Például itt, PEPCO Akciós Újság -> Új Akciók -> AKCIÓLESŐ, a Pepco legfrissebb lapját találhatjuk meg, a legfrissebb pedig fontos kifejezés, ugyanis a honlap állandóan az aktuális ajánlatokat mutatja.

Nem kell talicskával hazacipelni kötegekben a különböző boltok árleszállítással kapcsolatos nyomtatványait. Elég körbenézni a weboldalon és pikk-pakk találunk magunknak való akciókat. A Pepco akciós újságjában én például az új akciók közül karácsonyi díszeket vettem meg igen kedvező áron.

A kérdés, hogy a továbbiakban a híres magazinok, amelyekkel a szupermarketek és trafikok polcain találkozhatunk szintén digitalizálódnak-e. Némelyikért már most is lehet fizetni és online platformon olvasni és azt hiszem a későbbiekben is ez lesz a célszerű megoldás. Nagyapám például már felhagyott a fentebb említett reggeli sport vásárlásával, a híreket is a neten böngészi, sőt, ő is használja már az akciolesőt, ha éppen valamit vásárolni szeretne. Követendő példának tartom az idősebb generációk számára, hiszen egyszerűbb is, de mindemellett környezetbarátabb megoldás is.